orgasm

Lucruri pe care le poti face ca sa ajungi mai repede la orgasm in timpul sexului

Asadar, esti in mijlocul unei sesiuni nebunesti in dormitor, iar partenerul tau face acea miscare uimitoare cu gura care te apropie de orgasm. Dar doar atunci cand crezi ca esti aproape acolo, se intampla ceva – gandurile despre munca iti acapareaza creierul sau incepi sa te ingrijorezi cum arata fundul tau. Nu esti doar tu – aproape fiecare femeie stie cum e sa pierzi un orgasm in timpul sexului. O lunga lista de lucruri o poate provoca: anxietate , probleme cu imaginea corpului, asteptari prea mari, stres si presiunea pe care o pui ar putea sa fie lucrurile care te fac sa te opresti din orgasm.

,,Porno, si chiar filmele de masa, fac sa para ca femeile au orgasme la stanga si la dreapta de la penetrare”, spune Jessica Graham, experta in sex si meditatie si autoare a Sexul bun: a iesi fara a pleca. ,,In realitate, doar 25% dintre femei ating punctul culminant doar de la penetrare, dar asta nu impiedica femeile sa se simta ca un esec daca nu pot avea orgasm in acest fel.”

Cand simti ca este ceva in neregula cu modul in care ai (sau nu) orgasmul, asta va lovi butonul tau de panica intern. ,,Acest tip de ingrijorare poate inhiba sau preveni orgasmul, deoarece un orgasm necesita oprirea creierului si simturile pur si simplu”, spune Laurie Mintz, doctor, autor al: De ce conteaza egalitatea orgasmului.

S-ar putea sa compari si capacitatea de a atinge acea nota inalta cu modul in care partenerul atinge intotdeauna punctul culminant. Exista un decalaj semnificativ al orgasmului intre barbati si femei, de care probabil esti constienta. In timp ce 95% dintre barbatii heterosexuali raporteaza ca au intotdeauna un orgasm in timpul unei intalniri sexuale, doar 65% dintre femeile heterosexuale spun acelasi lucru, a raportat un studiu recent in Arhivele Comportamentului Sexual.

A ignora acesti factori si a simti pur si simplu este mult mai usor de spus decat de facut, mai ales atunci cand esti gol si vulnerabil in fata altui om. Aceste sfaturi din partea educatorilor sexuali, medicilor si psihologilor te vor ajuta sa iti fie mult mai usor sa treci de fiecare data linia de sosire.

Fii confortabila inainte sa te dezbraci
Daca nu te simti in siguranta si relaxata inainte de a incepe actul, va fi mai greu sa atingi orgasmul. ,,Orgasmele se refera la eliberare, vulnerabilitate”, spune Marisol G. Westberg, dr., Sexolog si educator sexual certificat din Portland, Oregon. Asadar, inainte de a iti scoate hainele si de a incepe actiunea, asigura-te ca ai o mentalitate potrivita. ,,Creeaza un spatiu sigur si nu te impinge sa fii vulnerabila”, spune Westberg.

Poate vrei ca luminile sa fie aprinse sau stinse; poate ca mai intai trebuie sa te relaxezi intr-o baie cu bule sau lumanarile sunt indispensabile pentru a intra in acel spatiu. Inainte ca lucrurile sa inceapa cu adevarat, ,,stai cateva minute pentru a-ti relaxa corpul si a te conecta cu tine insuti”, spune Graham. ,,Stabileste intentia de a ramane cu corpul in timpul sexului si renunta la mitul ca exista o ,,cale corecta” de a face sex sau de a experimenta placerea.”

Nu face din orgasm obiectivul tau
Suna contraintuitiv, dar concentreaza-te pe ceea ce se intampla de fapt in corpul tau versus rezultatul, recomanda Westberg. ,,De fiecare data cand iti vine un gand in timpul sexului, gaseste un sentiment de placere in corpul tau pe care sa te concentrezi”, sugereaza ea. ,,Poate fi la fel de mic ca bataile inimii, o senzatie calda in inima sau relaxarea muschilor coapsei.”

Facand asta, vei iesi dintr-un spatiu mental si iti vei acorda unul fizic. Cu cat esti mai prins in sentimente fizice sexy, cu atat vei fi mai relaxat … si vei pregati scena pentru un orgasm.

Accepta orice ganduri anxioase
Daca gandurile anxioase apar in capul tau in timp ce placerea fizica se construieste, nu incerca sa le starnesti sau sa le ignori. In schimb, accepta aceste ganduri fara sa te judeci pe tine insuti, spune Mintz, astfel incat sa te poti intoarce la actul in sine.

Totul este sa practici mindfulness. ,,Un aspect esential al constientizarii este observarea gandurilor anxioase si distragatoare pe masura ce apar si apoi sa le lasi sa treaca fara judecata sau ingrijorare suplimentara si pur si simplu sa te intorci inapoi in corpul tau din nou”, spune ea. Din nou, cu cat traiesti mai mult momentul, cu atat vei avea mai multe sanse sa vezi stele.

Lasa un comentariu